sobota, 7 maja 2016

Agnieszka

    Kocham plenery, naturalne światło, kolory, emocje. Dlatego nie mogłam odpuścić i chciałam kobietę w plenerze. Padło na Agnieszkę, której uroda od lat mnie zachwyca! Przedstawiałam jej koncepcję i o dziwo ona się zgodziła i o zgrozo zaproponowała porę dnia - o świcie!!!! Mam nadzieję, że będę maiła jeszcze kiedyś taką odważną modelkę. Fotografowanie wraz we wschodem słońca było fantastycznym doświadczeniem, zmęczenia w ogóle się nie odczuwa, bo adrenalina w krwi skutecznie krąży, a klimat o tej porze jest magiczny!!! I zdjęcia nasze chyba też.... Dziękuję Agnieszko! 













5 komentarzy:

  1. Cudowne!! Piękne miejsce.
    To foto ostatnie cz-b przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!!! Gratuluję wyboru modelki. Zdjęcia doskonałe pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!! Gratuluję wyboru modelki. Zdjęcia doskonałe pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!! Gratuluję wyboru modelki. Zdjęcia doskonałe pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!!! Gratuluję wyboru modelki. Zdjęcia doskonałe pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń